Greg Lukianoff, Jonathan Haidt, „Rozpieszczony umysł. Jak dobre intencje i złe idee skazują pokolenia na porażkę”. tłum. F. Filipowski. Zysk i S-ka, Poznań 2023, ss. 526.
DOI:
https://doi.org/10.26485/PS/2024/73.2/10References
Bloom Allan. 2007. Zamknięty umysł. O tym, jak amerykańskie szkolnictwo wyższe zawiodło demokrację i zubożyło dusze dzisiejszych studentów. tłum. T. Bieroń. Poznań: Zysk i Ska.
Campbell Bradley, Jason Manning. 2018. The rise of victimhood culture. Microaggressions, safe spaces, and the new culture wars. Cham: Palgrave MacMillan.
Dalal Farhad. 2018. CBT: The cognitive behavioural tsunami. Managerialism, politics, and the corruptions of science. London: Routledge.
FIRE. bd. https://www.thefire.org [dostęp: 01.06.2024]
Foucault Michel. 1984. Histoire de la sexualité, tome 2. L’usage des plaisirs. Paris: Editions Gallimard.
Foucault Michel. 2000. Historia seksualności. tłum. B. Banasiak, T. Komendant, K. Matuszewski. Warszawa: Czytelnik.
Heterodox Academy. bd. https://heterodoxacademy.org [dostęp: 01.06.2024]
Lukianoff Greg, Jonathan Haidt. 2018. The coddling of the American mind. How good intentions and bad ideas are setting up a generation for failure. New York: Penguin Press.
Lukianoff Greg, Jonathan Haidt. 2021. “Coddling” the afterword part 1: Gen Z’s mental health continues to deteriorate. https://www.thefire.org/news/blogs/eternally-radical-idea/coddlingafterword-part-1-gen-zs-mental-health-continues. [dostęp: 06.02.2024]
Nalaskowski Aleksander. 2019. „Wędrowni gwałciciele”. Sieci 34(352): 108.
Solnit Rebecca. 2021. Matka wszystkich pytań. tłum. B. Kopeć-Umiastowska. Kraków: Karakter.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 Łódzkie Towarzystwo Naukowe
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.